Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare,trimiteti un email la adresa office@belfiore.ro cu solicitarea dvs.

 

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor

b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''

c) Poti verifica direct din contul tau Belfiore traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

 

Rezervare produse

Aveti posibilitatea sa rezervati anumite produse, fara a plasa comanda propriu-zisa, trimitand un email la office@belfiore.ro . Produsele vor fi rezervate in Showroom pentru 72 de ore de la primirea e-mail-ului . Dupa expirarea celor 72 de ore, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

 

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice)

 

Nu am primit factura, cum intru in posesia ei?

 

Factura fiscala este disponibila in format electronic, in contul tau Belfiore. Pentru a o vizualiza si printa, autentifica-te in cont, acceseaza rubrica "Istoric comenzi" din meniu si selecteaza comanda pentru care doresti factura. Apasa pe “Descarca” si salveaza documentul.

 

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

 

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si anunta-ne printr-un email la office@belfiore.rosau telefonic la numarul 0723656140, cel tarziu in a 10-a zi lucratoare de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

 

Pot aduce personal produsul la Showroom?

Da, poti aduce produsul personal la Showroom insotit de documentele cu care a venit coletul.

 

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0723656140 sau pe email office@belfiore.ro

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul: 0723656140 sau pe email office@belfiore.ro

 

Am primit produsul deteriorat. Cum procedez?

Daca ai primit un produs deteriorat si ai acceptat coletul, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului telefonic la numarul: 0723656140 sau pe email office@belfiore.ro